Inloggning fungerar inte?

Du kan logga in i Watter med din mailadress samt med Bank-id när ditt avtal hos oss har startat och du har fått din första faktura.

Har du problem att logga in får du gärna kontakta oss på kundservice så hjälper vi dig gärna.
Du når oss på 031-86 65 40 eller kundservice@molndalenergi.se.


Här är några tips som kan vara bra att kontrollera innan du kontaktar oss.

Jag får inget valideringsmail
Då kan det vara så att vi inte har din mailadress hos oss, att du inte har fått din första faktura eller du inte anger mailadressen korrekt. Säkerställ att du stavar rätt och skriver med små bokstäver.

Det händer inget när jag klickar på valideringsmailet
När du har fått valideringsmailet och klickat på verifiera e-post ska du gå tillbaka till appen så kommer du automatiskt att loggas in. Om det inte fungerar ber vi dig att testa att verifiera på en annan enhet och hela tiden ha appen öppen på telefonen.